Powered by Blogger.

APOCALYPSE


It's holidays, finally! My holidays start a little sooner as I am a university student. But it's today when I finally managed to write a blogpost. 


Konečne môžem aj ja povedať že mám prázdniny! Ako vysokoškoláčke mi začali trošku skôr ako koncom júna, ale až teraz som sa dokopala k napísaniu príspevku.




Don't hate me for that, please. The exams are really difficult (as many of you know). I wanted to take a break from everything and everyone and I just wanted to be lazy and do nothing. But don't you think of me that I'm a lazy pig and that I'm always home...because I'm the lazy pig at my boyfriend's, nowadays :D


Nemajte mi to za zlé, skúškové obdobie sa podpíše na každej osobe, či už skúškuje týždeň alebo celý mesiac a pól (ako je tomu u nás). Takže tiež som chcela mať trošku oddychu od všetkého a všetkých a len tak sa flákať a leňošiť a proste nič nerobiť. Ale aby ste si nemysleli že som úplné lenivé prasa a furt som len doma, tak teraz som lenivé prasa u frajera :D Celý týždeň ho tu otravujem.


We went to the 5D cinema to watch the movie called "Apocalypse". I screamed so loud that the whole shopping centre could hear me (because it was a pure fear what I felt during that movie, haha), but it was awesome. There were zombies, ghosts, possessed little creepy girls holding their teddy bears, a psychopath with the long sharp knives and such things/persons.

Boli sme v 5D kine na filme "Apocalypsa". Odporúčam a zároveň neodporúčam. Kričala som asi na celé obchodné centrum (a nehanbím sa za to, lebo to bol čistý strach čo som prežívala, haha!), ale bolo to super. Boli tam zombies, duchovia, posadnuté malé dievčatká s medvedíkom v ruke, psychopat s mačetami a tak.



Just awesome, but I was really scared from time to time. It was like you were in some kind of a creepy videogame. So if you like being scared, you should definitely go to the 5D cinema. But if you get sick easily, you shouldn't go because besides the water splashing you (and no, the black eyeliner is not a good choice), the wind blowing and something touching you, the chair moves with you during the whole movie (you all probably know it but I'm letting you know anyway). But I will definitely go someday, again.

Proste bomba, ale fakt som sa miestami bála. Keďže to bolo animované, tak som mala pocit že som vo videohre. Takže ak sa radi bojíte, určite tam choďte. Ak vám býva zle na kolotočoch, tak tam nechoďte, lebo okrem toho že tam na vás fúka, strieka voda (áno, mať čierne linky na očiach bola veeeeeeeelmi zlá voľba) a "dotýka" sa vás to, tak aj celé kreslo sa s vami hýbe (asi o tom viete, ale aj tak vám to tu prízvukujem). Takže ja som mala celý čas nohy až pod bradou :D Ale chcem ísť znova, nejaký dobrovolník čo by išiel so mnou? :))


-Simona




Crop top - Terranova | Leggings - New Yorker | Shoes - Bershka


6 comments:

  1. brutálně dobré fotky. Moc Ti to sluší .. a užívej volna :)) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem! A užívam, užívam :)

      Delete
  2. wow! :O uzasne to je :3 prajem ti pekne prázdniny.

    prosím navstiv aj ty moj blog :) dakujem http://www.lifesabi.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem a aj tebe! idem pozreť :)

      Delete