23/07/2014

sick LADY




To be ill sucks. To be ill during the holidays sucks more. But to be ill during the Summer holidays is too much! I'd like to thank the person who infected me with the flu. 

Byť chorá nie je nič moc už samo o sebe. Byť chorá cez prázdniny je o niečo horšie. Ale byť chorá cez letné prázdniny je už moc! Týmto príspevkom by som sa chcela poďakovať neznámej osobe, od ktorej som tu chrípečku chytila. 



All I could do was watching movies, reading books and sleeping over and over again. You could recommend me some books if you want to. I like crime stories, ghosts, demons and other creepy things.


Keďže počas ležania v posteli sa toho veľmi nedá robiť, celý čas som pozerala filmy, čítala knihy, spala a tak dokola. Keď sme už pri tých knihách, odporúčte mi nejaké. Mám rada detektívky, duchovia, démoni a také creepy veci.



I hope you're not stuck in your bed and that you are enjoying your Summer. I am enjoying it (cause I'm feeling better as I'm writing this)!


Snád si užívate leto a neležíte v posteli! Ja si ho užívam tiež (už som zdravá ako toto píšem)!

-Simona



Shirt, Leggings - New Yorker | Shoes - F&F









• • •

6 comments:

  1. Krásne fotky♥
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Povedené fotky a moc hezký outfit! :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  3. to já v té posteli často ležím, ale přece nejsem nemocná :-D Bohužel se tyhle prázdniny vůbec nevyvíjí podle mých představ a já moc nemám na výběr co se dělání nějakých činností týče. Snad se to ještě zlepší, jinak z toho do začátku roku zešílím :-D .. mimochodem, dost dobré fotky :) (nemluvě o gifu, já třeba hvězdu ani udělat neumím :-D :D) lost-strength.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. ani nechci vedieť kolko krát som to skúšala aby mi tá hviezda vyšla :D sranda že v češtine sa tomu hovorí hvězda, u nás je to mlynské koleso :D

      Delete