summer BEAUTY essentials

These are my must-haves for this Summer. Let me know in the comments below what are your must-have products so I can have one more reason to shop! 


Tu su také moje must have produkty na leto, ktoré proste musím mať. Do komentov mi napíšte vaše, nech mám dôvod nakupovať!



You all know the Color Tattoo 24HR eyeshadows by Maybelline. They have a wide color range, they're really pigmented so you don't need a lot of product. And they don't crease. A lot of Youtubers say that these eyeshadows are dupes for MAC's Paint Pots. I can't say that as I don't own any Paint Pot but it may be true.
Mascara which gives volume and length is a must-have all year long, not just for Summer. This is the one I use these days and I'm fully satisfied with it so far.


Color Tattoo 24HR nemusím predstavovať. Na výber majú veľa farieb, ktoré sú kvalitne pigmentované a vďaka ktorým oči vyniknú aj bez toho, aby ste na ne museli patlať kvantá produktu. A ako bonus - nezrážajú sa (mne sa zrazili raz v živote a to len preto, lebo som si dala vela primeru). Veľa youtuberiek ich dokonca prirovnáva k Paint Pot od MAC. S tými ja osobnú skúsenosť nemám, tak vám to neviem zaručiť, ale ak s tým skúsenosť máte vy, tak určite mi dajte vedieť aké sú!
Kvalitná špirála, ktorá predl'ži a zahustí mihalnice je must have nie len cez leto, ale celoročne. Ja teraz používam túto od Benefit. Mám len malú vzorku, ale zatial je to maximálna spokojnosť.


I use the individual false lashes during the Summer for one simple reason - I don't have to be afraid of sweating my full-strip eyelashes away, haha.

Aby som sa nebála že si odpotím celý pás umelých mihalníc, predsa len, toto je lepšia varianta. Zaberie to viac času, ale istota je gulomet.

Rimmel - 12 | Makeup Revolution - Depraved | Maybelline - 906 | Mary Kay - Natural Beauté

I prefer bright colored lipstick during the Summer so having a good, bright lipstick is a requirement. But we all should have one nude lipstick, as well.

Keďže v lete preferujem skôr výrazné pery než výrazné oči, vlastniť kvalitný, svietivý rúž je podmienkou! Ale každá by sme mali vlastniť aj nude odtieň.


Water in the spray bottle is a life savior during the heats. And hand sanitizer. You never know what you're about to touch :D

Voda v spreji na osvieženie počas horúčav - life savior! A dezinfekcia na paprčky. Nikdy neviete čoho sa chytíte :D


Speaking of hands - they should look nice, too. Bright and nude colors are must have but this is my current favorite combo - all fingers glittery but ring finger which is matte black.

Keď už je reč o paprčkách, tak aj tie by mali vyzerať pekne. Svietivé a nude odtiene sú takisto must have, ale toto je moje momentálne oblúbené combo - všetky prstíčky trblietavé a prsteník matný čierny.


I want to look tanned in the Summer but I have a fair skin so I don't tan, I get sunburnt so self-tanner is my best friend. This one is buildable.

V lete chceme byť (skoro) každá opálená a keďže ja mám pokožku bielu a namiesto opálenia sa spálim, samoopalovák je môj best friend. Tento nie je taký, že sa natriete a budete o 5 odtieňov tmavšie. Nie. Tento je buildable. Takže, pokaždé ako sa natriete budete tmavšie a tmavšie a tmavšie atď.


We can't pass the soft heels. We cannot! This foot cream helps me everytime I need it!

A na hladké pätičky zabudnúť nemôžeme. Proste nie. A tento krém na nohy mi pomáha pokaždé, keď to potrebujem! 


-Simona





DISCLAIMER: All products featured in this blogpost were bought with my own money. I do not work for any of the companies or products mentioned. All opinions expressed are of my own.
Odvolanie: Všetky produkty spomenuté v tomto blogu som si kúpila za vlastné peniaze. Nepracujem pre žiadnu spomenutú spoločnosť alebo produkty. Všetky názory sú moje a pravdivé.




14 comments:

  1. Ahoj,máš veľmi pekný blog:)no tento článok musím napísať,dáme vzájomne sledovanie...?
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  2. Ten fialovy ruz je totalne uzasny! :)

    ReplyDelete
  3. moje MUST HAVE pro toto léto je fake paletka od UD Naked 3 ( http://www.ebay.com/itm/1PCS-Newest-12-Colors-Makeup-Natural-Eyeshadow-Palette-Noble-Eyes-Set-03-/291181640376?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item43cbc73ab8 ) která je jen malinko rozdílná od originálu :)
    dále moje MUST HAVE je lak na nehty od Avonu z řady Gel finish v odstínu Very Berry (mezi fialovou a růžovou barvou ) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozmýšlala som nad takou paletkou, len väčšina je s trblietkami a to ja nerada :D :) musím nájsť dajakú matnú :) ale priznám, že fakt vyzerá podobne! (tá čo si mi sem hodila link)

      Delete
  4. Wow, moc pěkný blog a ještě krásnější fotky!:) Ten antibakteriální gel mám taky a opravdu se hodí, hlavně když jsem byla v Londýně, tak jsme chodily po městě, jely metrem no a pak jsme šly na jídlo, takže místo mytí opravdu super:)
    Dáme vzájemné sledování? http://katienajmannova.blogspot.cz/ - už tě sleduji

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem!! :)) idem ťa follownuť :)

      Delete
  5. Máš moc krásný blog :) A tento článek je moc povedený :) Některé produkty mám. :)
    http://jeanne-s-world.blogspot.cz/ - Vzájemné sledování prosím? :) Já už tě sleduji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem ! :) jasné, idem aj ja :)

      Delete
  6. pěkný článek, konečně něco co mě alespoň trochu zaujalo:)

    ReplyDelete
  7. Krásný blog a pochopitelně i krásný článek. Velký obdiv! :) Kdybych byla beauty blogerka, určitě bych chtěla, aby můj blog vypadal takhle! :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ďakujem ti velmi krásne, ani nevieš ako si ma potešila :))

      Delete