Powered by Blogger.

take OFF


Tak a zajtra letíme do Írska. Teším sa jak malé deco, ale trochu sa aj bojím. Lietadlom som už letela, ale stále mám také tie pochmurné myšlienky čo všetko sa môže stať. Ešteže sú to len 2,5 hodiny letu. 



Obdivujem ľudí, ktorí pravidelne cestujú lietadlom a omoho dlhšie trasy - do USA napr. Ale na druhú stranu, keby mi dali nejakú konskú dávku liekov na upokojenie, asi by som to zvládla :D

Takže toto je v podstate posledný outfit, ktorý sme stihli nafotiť pred odletom. Asi sem aj neskôr dám nejaké tie fotky z Írska aby ste sa pokochali krajinkou :)

Kam sa chystáte vy, alebo kde ste boli / chceli by ste ísť? 
PS: Nezabudnite si pozreť OOTD videjko. Trošku som to tu chcela "okoreniť" takže ku každému outfit postu bude pravdepodobne aj videjoooo. Ale iba možno :D

-Simona








Crop Top - Shana | Trousers & Shoes - Bershka | Purse - H&M | Lipstick - MAC | Watch - Lumi



5 comments:

  1. také tepláky ak to tak môžem nazvať by som chcela aj ja ale musela by som si trošku vyšportovať postavu :D svedčí ti to a Írsko závidím! :( teším sa na fotky, Írsko je veľmi pekné :) nebola som tam ale verím v to, že je ešte krajšie ako na obrázkoch :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nominovala som ťa na Liebster Award tag, tak budem rada ak sa pripojíš :)

      http://its-only-about-you.blogspot.sk/2014/08/tag-liebster-award.html

      Delete
    2. na tepláky nemusíš mať super duper postavu ;)

      ďakujem, snád sa k tomu tagu dokopem :D

      Delete
  2. Máš hezký blog :) Super outfit ;)

    ReplyDelete